петък, 22 февруари 2008 г.

Димитър Вучев-Демби










Димитър Вучев-Демби,
набеден, барабар с Клюна, за наследник на Косьо Самоковеца:
Аз не знам Косьо да е имал нелегален бизнес. Твърди се, че бил най-големият контрабандист... Както го и набеждаваха, че в Холандия ходил, за да търгува с екстази. Аз бях с него там и знам добре какъв той всъщност бизнес искаше да прави. Той имаше идея да направим голяма борса за холандски цветя в България. И лалета, и други... Заедно мислехме да направим това. Но животът на Косьо не стигна... Плюс това Косьо преговаряше да отвори в Ротердам галерия, в която да излага български произведения на изкуството, по-точно картини. Холандеца, от който щеше да вземе помещения за тази цел под наем, казваше, че бил фен на българското изкуство - особено на Владимир Димитров-Майстора и Дечко Узунов...Косьо нямаше наркобизнес. Знам това. Познавам го много добре. Той беше кръстник на малкия ми син Виторио. Що се отнася до Клюна - който пък ми е кум, - ние с него нямаме общ бизнес. Той си има човекът Интернет-зала, заложна къща и т. н. Аз съм шофьор във фирмата на майка ми за перилни препарати. Жена ми пък от реституция има един магазин на бул. "Христо Ботев", който даваме под наем. И едно кафененце в "Лозенец" стопанисваме. Това е всичко. Бил съм дясна ръка на Клюна в бригадата му... Друг път!... Вятър, прах в очите на хората... Един наркобос трябва да има най-малкото една хубава къщурка някъде и тия дреболийки - коли, G-класи, мерцедесчета и т. н... С Косьо се познаваме отпреди 14 години, от Боровец, когато аз тренирах там ски-скокове. После се засякохме на "Илиянци". Мен там ме беше уредил Мето Илиянския, той ми е кръстник, аз от него само добро съм видял, дано да е жив и здрав... Отначало в "Илиянци" бях шофьор на такси... После Мето ми уреди една сергия - за бански, за чорапи и т. н. Косьо тогава беше шофьор там, към ВИС. И аз бях към ВИС и се чудя защо, като се каже ВИС, се разбира непременно нещо лошо. Вадехме си хляба като хората. Аз, освен че не съм плащал данъка на мойто такси, друго нищо нередовно не съм вършил...Аз съм съгласен да пробват да ме заключат за 2 месеца и да видят ще спре ли наркотърговията... Ще спре, на куково лято.Софийски районен съд постанови постоянна мярка "задържане под стража" за Димитър Вучев-Демби, срещу когото вчера бе извършен опит за покушение, съобщиха от прокуратурата. Мярката е наложена по искане на Софийска районна прокуратура за грабеж на мобилен телефон и 400 лева, извършен преди години. Обвинителният акт бе внесен на 8 ноември тази година. Съдът е постановил, че има реална опасност Димитър Вучев-Демби да се укрие заради водените множество наказателни производства срещу него, както и постановената тригодишна условна присъда за грабеж, която му бе издадена на 9.10.2006 г.Вчера неизвестни стреляха срещу Димитър Вучев. Стрелбата срещу автомобила на Демби, марка Ауди, стана малко след 8.30 часа пред заведение "Скай лайн" в столичния квартал "Симеоново". Демби няма никакви наранявания. Той и съпругата му пътували в аудито си, когато неочаквано червен "Опел" го подминал и стрелял. От изстрелите стъклата на колата му са изпочупени. Извършен бе оглед на мястото на инцидента, а Вучев бе разпитан в столичната полиция. Името на Димитър Вучев-Демби се свързва с редица разследвания на атентати, покушения, наркотрафик и побои, грабежи. Вчера бе извършен атентат срещу конкурент на Демби. Малко след 16,40 ч. в локалното платно на бул. "Цар Борис ІІІ" в близост до 6-то ПРУ в столицата бе прострелян в главата Радослав Иванов Велков-Темерута. Димитър Вучев - Демби бе арестуван през февруари именно поради информация за готвено покушение срещу Темерута и още двама души. Обвиненията срещу него се базираха на свидетелските показания на Велин Добрев - основния свидетел и по делото срещу братята Красимир и Николай Маринови - Големия и Малкия Маргин. В показанията си Велин Добрев твърди, че Демби му е поръчал убийствата на трима души, като мотивът му бил, че те готвели покушение срещу него. Трите мишени на Вучев са братята Балеви и Радослав Иванов - Темерута, които работели за столичен наркодилър, който бил негов конкурент.

Няма коментари: